Protokoły z posiedzeń Uczelnianej komisji ds. jakości kształcenia kadencja 2020 2024
daty spotkań:
rok 2022
28 marca 2022 r. (format: pdf, rozmiar: 4,80 MB)sprawozdanie z funkcjonowania wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia ZUT
25 kwietnia 2022 r. (format: pdf, rozmiar: 3,42 MB) kwestionariusze ankiet
16 maja 2022 r. (format: pdf, rozmiar: 1,20 MB) sprawozdanie z funkcjonowania wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia ZUT
rok 2021
11 stycznia 2021 r (format: pdf, rozmiar: 1,27 MB). funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia w ZUT
18 stycznia 2021 r. (format: pdf, rozmiar: 803 kB) funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia w ZUT
25 stycznia 2021 r. (format: pdf, rozmiar: 5,82 MB) funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia w ZUT
10 maja 2021 r. (format: pdf, rozmiar: 4,92 MB) funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia w ZUT
13 września 2021 r. (format: pdf, rozmiar: 3,01 MB) zmiany w procesie ankietyzacji i hospitacji
4 października 2021 r. (format: pdf, rozmiar: 2,41 MB) sprawozdanie z osiągania/nieosiągania efektów uczenia się
11 października 2021 r. (format: pdf, rozmiar: 2,44 MB) wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia, plan działań UKds.JK na rok 2021/2022
8 listopada 2021 r. (format: pdf, rozmiar: 3,47 MB) zatwierdzenie planu działań oraz wzór sprawozdania z funkcjonowania wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia
15 listopada 2021 r. (format: pdf, rozmiar: 1,80 MB)szablon sprawozdania z z funkcjonowania wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia
rok 2020 r.
13 stycznia 2020 r. (format: pdf, rozmiar: 524 kB) prezentacja Prorektor ds. kształcenia na temat zmian w systemie zapewniania jakości kształcenia
20 stycznia 2020 r. (format: pdf, rozmiar: 537 kB) debata na temat ankietyzacji ze szczególnym naciskiem na poprawę frekwencji
27 stycznia 2020 r. (format: pdf, rozmiar: 528 kB) debata na temat ankietyzacji ze szczególnym naciskiem na poprawę frekwencji
21 września 2020 r (format: pdf, rozmiar: 1,16 MB). wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia nowelizacja ze względu na Ustawę 2,0
5 października 2020 r (format: pdf, rozmiar: 281 kB). zmiany w procesie hospitacji
5 października 2020 r. (format: pdf, rozmiar: 314 kB) zmiany w wewnętrznym systemie zapewniania jakości kształcenia
2 listopada 2020 r. (format: pdf, rozmiar: 775 kB) Regulamin Uczelnianej i Wydziałowych Komisji ds. Jakości Kształcenia oraz funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia w ZUT
9 listopada 2020 r. (format: pdf, rozmiar: 1,14 MB)c.d. Regulamin Uczelnianej i Wydziałowych Komisji ds. Jakości Kształcenia oraz funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia w ZUT
16 listopada 2020 r. (format: pdf, rozmiar: 0,93 MB)funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia w ZUT
23 listopada 2020 r. (format: pdf, rozmiar: 1,04 MB) zmiany w procesie hospitacji oraz funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia w ZUT
7 grudnia 2020 r. (format: pdf, rozmiar: 825 kB) funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia w ZUT
14 grudnia 2020 r (format: pdf, rozmiar: 0,93 MB). funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia w ZUT
rok 2019 r.
7 października 2019 r. (format: pdf, rozmiar: 3,28 MB) procedura ankietyzacji i hospitacji
21 października 2019 r. (format: pdf, rozmiar: 6,85 MB) procedura ankietyzacji
4 listopada 2019 r. (format: pdf, rozmiar: 5,20 MB) procedura ankietyzacji
18 listopada 2019 r. (format: pdf, rozmiar: 1,29 MB) procedura ankietyzacji
2 grudnia 2019 r. (format: pdf, rozmiar: 6,43 MB) zatwierdzenie procedury ankietyzacji i hospitacji
Archiwum lata 2016 - 2018
rok 2016 r.
10 października 2016 r (format: pdf, rozmiar: 37 kB). spotkanie organizacyjne
17 października 2016 r. (format: pdf, rozmiar: 71 kB) ustalanie harmonogramu prac dla komisji na rok akademicki 2016/2017
24 października 2016 r. (format: pdf, rozmiar: 42 kB) aktualizacja zarządzenia nr 30 Rektora ZUT z dnia 12 czerwca 2013 r. w sprawie podstaw funkcjonowania wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia oraz wytycznych do realizacji oceny jakości w obszarach działania tego systemu w ZUT
7 listopada 2016 r. (format: pdf, rozmiar: 37 kB) ciąg dalszy zmian do zarządzenia nr 30 Rektora ZUT
21 listopada 2016 r. (format: pdf, rozmiar: 36 kB) ciąg dalszy zmian do zarządzenia nr 30 Rektora ZUT
28 listopada 2016 r. (format: pdf, rozmiar: 53 kB) ciąg dalszy zmian do zarządzenia nr 30 Rektora ZUT
5 grudnia 2016 r. (format: pdf, rozmiar: 51 kB) ciąg dalszy zmian do zarządzenia nr 30 Rektora ZUT
12 grudnia 2016 r. (format: pdf, rozmiar: 36 kB) ciąg dalszy zmian do zarządzenia nr 30 Rektora ZUT
19 grudnia 2016 r. (format: pdf, rozmiar: 39 kB)ciąg dalszy zmian do zarządzenia nr 30 Rektora ZUT
rok 2017 r.
9 stycznia 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 45 kB) ciąg dalszy zmian do zarządzenia nr 30 Rektora ZUT
16 stycznia 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 43 kB) aktualizacja zarządzenia nr 69 Rektora ZUT z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia procedury "zasady prowadzenia ankietyzacji w ZUT"
23 stycznia 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 43 kB)ciąg dalszy aktualizacji zarządzenia nr 69 Rektora ZUT
30 stycznia 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 40 kB) ciąg dalszy aktualizacji zarządzenia nr 30 i 69 Rektora ZUT
6 lutego 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 40 kB)ciąg dalszy aktualizacji zarządzenia nr 69 Rektora ZUT
27 lutego 2017 (format: pdf, rozmiar: 355 kB) r. prace nad aktualizacją kwestionariuszy ankiet
6 marca 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 299 kB) ciąg dalszy prac nad aktualizacją kwestionariuszy ankiet
13 marca 2017 r (format: pdf, rozmiar: 278 kB). aktualizacja zarządzenia nr 30 Rektora ZUT z dnia 12 czerwca 2013 r. w sprawie podstaw funkcjonowania wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia oraz wytycznych do realizacji oceny jakości w obszarach działania tego systemu w ZUT
20 marca 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 366 kB) aktualizacja procedury "zasady prowadzenia ankietyzacji"
27 marca 2017 r (format: pdf, rozmiar: 329 kB). aktualizacja procedury "zasady prowadzenia ankietyzacji"
3 kwietnia 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 263 kB)aktualizacja procedury "zasady prowadzenia ankietyzacji" oraz prezentacja Pani Prorektor ds. kształcenia
24 kwietnia 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 39 kB) prezentacja rocznego sprawozdania pełnomocnika rektora ds. jakości kształcenia przedstawionego Senatowi ZUT w sprawie stopnia rozwoju wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia, aktualizacja procedury "zasady prowadzenia ankietyzacji"
8 maja 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 34 kB) aktualizacja kwestionariuszy ankiet oraz procedury "zasady prowadzenia ankietyzacji"
15 maja 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 38 kB) aktualizacja procedury "zasady prowadzenia ankietyzacji"
22 maja 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 43 kB) aktualizacja procedury "zasady prowadzenia ankietyzacji"
29 maja 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 36 kB) aktualizacja procedury "zasady prowadzenia ankietyzacji"
5 czerwca 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 34 kB) aktualizacja procedury "zasady prowadzenia ankietyzacji"
26 czerwca 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 141 kB) wzór sprawozdania z realizacji zakładanych efektów kształcenia oraz wzór wyników z ankietyzacji
9 października 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 36 kB) plan działań komisji na rok akademicki 2017/2018
16 października 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 46 kB) harmonogram działań UKdsJK na rok akademicki 2017/2018, wzór jednolity sprawozdania z osiąganych efektów kształcenia
23 października 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 32 kB) procedura sporządzania sprawozdań z efektów kształcenia
6 listopada 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 37 kB) ogólnouczelniany wzór sprawozdania z realizacji efektów kształcenia
20 listopada 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 38 kB) szablon sprawozdania z funkcjonowania WSZJK
27 listopada 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 34 kB) opracowanie wspólnego sprawozdania z Podstaw funkcjonowania Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia oraz wytycznych do realizacji oceny jakości w obszarach działania tego systemu w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie
4 grudnia 2017 r. (format: pdf, rozmiar: 35 kB) ogólnouczelniany wzór sprawozdania z realizacji efektów kształcenia
rok 2018 r.
8 stycznia 2018 r. (format: pdf, rozmiar: 37 kB) zmiany w procedurze hospitacji zajęć dydaktycznych
22 stycznia 2018 r. (format: pdf, rozmiar: 35 kB) aktualizacja procedury „Zasady prowadzenia hospitacji"
29 stycznia 2018 r. (format: pdf, rozmiar: 35 kB)aktualizacja procedury „Zasady prowadzenia hospitacji”
12 lutego 2018 r. (format: pdf, rozmiar: 40 kB)zmiany w procedurze hospitacji zajęć dydaktycznych
12 marca 2018 r. (format: pdf, rozmiar: 52 kB)informacja pełnomocnika rektora ds. jakości kształcenia na temat funkcjonowania wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia
26 marca 2018 r. (format: pdf, rozmiar: 50 kB) informacja pełnomocnika rektora ds. jakości kształcenia na temat funkcjonowania wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia
9 kwietnia 2018 r. (format: pdf, rozmiar: 72 kB) zmiany w szablonie sprawozdania z podstaw funkcjonowania WSZJK w obszarach badania jakości kształcenia, aktualizacja zarządzenie nr 16/2017 o obszary badania jakości kształcenia
7 maja 2018 r. (format: pdf, rozmiar: 70 kB)ogólnouczelniany szablon sprawozdania z podstaw funkcjonowania WSZJK
21 maja 2018 r. (format: pdf, rozmiar: 69 kB) zmiany w szablonie sprawozdania z podstaw funkcjonowania WSZJK w obszarach badania jakości kształcenia, aktualizacja zarządzenie nr 16/2017 o obszary badania jakości kształcenia
29 października 2018 r. (format: pdf, rozmiar: 50 kB) wstęp do planu działań komisji w roku akademickim 2018/2019